• טלפון: 050-6765677
Facebook
  • דף הבית
  • מי אנחנו
  • השירותים שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • מי אנחנו
  • השירותים שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
שיווק ברשתות חברתיות
דף הבית › השירותים שלנו

שיווק ברשתות חברתיות

"ללמוד מהדגים ולא מהדיג"

עדיין לא מצליח להביא לקוחות באופן צפוי וקבוע?
גם אתה מרגיש שההשקעה בפרסום היא בור ללא תחתית וכלום לא עובד?! אתה לא לבד
לטיפ הזה הבא יש סיכוי לתת לך פתרון.

בכל יום אנו פוגשים בעלי עסקים שמספרים לנו שתקציבי הפייסבוק והגוגל הם כמו חור שחור המושך אליו כספים רבים ובתמורה מספק מעט מאוד פונים מתאימים שיכולים לקנות את המוצר שלהם.

איזה תסכול זה ופגיעה בעסק, במורל ובתזרים המזומנים של העסק.. ניסית כבר הכל.. אבל כלום לא עוזר ואתה מדשדש בטיפות של פונים שלא מחזירים את ההשקעה.

שים לב: הטיפ השיווקי שלנו הוכח מחקרית כפועל ועובד כמו בקסם פעם אחר פעם בדיוק מופלא ומביא לבעלי עסקים מוטרדים, שקט נפשי ותרופה לתסכול של הוצאת כספים ללא תמורה, וסופסוף ימשוך לקוחות שרוצים את המוצר שלך! ויכולים לשלם עליו.

"ללמוד מהדגים ולא מהדיג" משמעו  עשה סקר ובקש מהקהל שלכם תשובות, פנה אל הרגש שלהם, למדו מה הם רוצים.
פשוט שאל את האנשים בדף שלכם 3 שאלות פשוטות :
האם הם צריכים את המוצר שלכם?
מה הם הכי רוצים שיפתר. מה הכי בוער להם?
האם המוצר שלכם יכול לעזור?
מה לדעתם יכול לעזור לך לפתור את הבעיה?
חשוב: סננו את התשובות שהתקבלו, מי שענה על תשובה ראשונה שאינו זקוק למוצר שלכם הוא לא הקהל שלכם. כל השאר דרכם תקבלו מידע השווה זהב.
מי הקהל שלכם
ומה הוא באמת צריך
רוצים לדבר על הטיפ ולהבין יותר, לקבל ייעוץ אישי על המוצר שלכם.
צלצלו או השאירו פרטים באתר ונשמח לפגוש אתכם לשיחת ייעוץ ללא כל התחייבות

 

הספקנים ביותר יסכימו כי רשתות חברתיות ובכלל נוכחות דיגיטלית, הן פעולות שיווק חובה לכל עסק קטן כגדול. גם כאן נדרשת מיומנות ובניית אסטרטגיית מדיה מדוייקת לעסק המכירה היטב את קהל היעד ומניעה אותו לפעולה.

פייסבוק

יתרונה הגדול בנוכחות מאסיבית של הלקוחות הפוטנציאליים, ובכך טמון גם חסרונה, היות והקמפיינים הפרסומיים בה דורשים מיומנות ומקצועיות על מנת להפוך את הקמפיין למוצלח, נוגע בקהל היעד המדוייק  וויראלי. הצוות הבכיר שלנו  מכיר היטב את הרשת ומאפשר קבלת לידים איכותיים בעלות טובה.

ניהול דף פייסבוק עסקי לבניית קהילה אוהדת למרכז

  • אסטרטגיה – תכנון אסטרטגי חודש, הכולל תכנית תוכן והתאמת המסרים השיווקיים לפלטפורמה הדיגיטלית.
  • תוכן מקצועי – העלאת פוסטים בתדירות של 2-3  פעמים בשבוע.
  • כתיבה שיווקית תוך שימוש בשפה המיתוגית שנייצר.
  • יצירת תוכן גולשים –  מתן תכנים מקצועיים, טיפים, כחלק מהפוסטים.
  • מענה לתגובות הגולשים על הקיר.
  • ניהול קמפיינים מדויקים בפייסבוק , תוך קידום לקהלי יעד מפולחים ומוגדרים.
  • כתיבת דפי נחיתה לקידום מכירות להשארת פרטי מתעניינים ולקוחות פוטנציאלים.
  • גיוס אוהדים – מודעות קידום ממומן PPC מפולחות לקהל המטרה.
  • הנעה למכירה – איסוף הלידים על ידי מודעות PPC לאתר או בדף נחיתה.

 הפקת דוחות חודשיים למעקב לפייסבוק

כדי להיות עם היד על הדופק ולבחון את הישגי העמוד על בסיס חודשי, אנחנו בודקים:

  • מספר אוהדים ומצטרפים חדשים.
  • מספר חשיפות (אורגניות, ויראליות, ממומנות).
  • המלצה לשיפור תכנים.
  • ניתוח מעורבות גולשים

אינסטגרם

רשת חברתית המבוססת בעיקר על התוכן הוויזואלי.

במידה ואסטרטגיית שיווק של העסק כוללת תמונות מקוריות של המוצרים המוצעים, זוהי רשת יעילה מאוד לקידום.
יתרונה הנוסף הוא גם בקהל הצעיר שנמצא בה.
אפשרות נוספת היא קידום באמצעות ידוענים.

יוטיוב

רשת ותיקה המבוססת על סרטוני וידאו.

רשת מעולה לקידום תוכן מבוסס וידאו, לביסוס המותג ובידולו.

לינקדאין

רשת חברתית עסקית המבוססת על תפקיד ומקצוע.

עיקר האינטראקציה מתרחשת בה סביב נושאים מקצועיים שונים, והיא מתאימה במיוחד לקידום B2B (שיווק לעסקים).

קודםכתיבת תכנים לאתרים
הבאהדרכה מס’ 3: הבטחה ובידול

מהבלוג

סיפורה של רינת דיין

קרא/י עוד >

אולי אתם משעממים את הקהל שלכם למוות?

קרא/י עוד >

הדרכה מס’ 1 למיתוג ויצירת זהות עסקית

קרא/י עוד >

הדרכה מס’ 2: מי קהל היעד שלכם?

קרא/י עוד >

​ צור קשר

  • rinat@up-marketing.co.il
  • 972-50-6765677+
  • חנוך לוין 30, ראש העין
  • עקבו אחרינו

כתבו לנו

2017 Up-Marketing©
בניית אתר omega360
 
גלילה לראש העמוד