• טלפון: 050-6765677
Facebook
  • דף הבית
  • מי אנחנו
  • השירותים שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • מי אנחנו
  • השירותים שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
ניהול שיווק ופרסום איכותי במיקור חוץ
דף הבית › השירותים שלנו

ניהול שיווק ופרסום איכותי במיקור חוץ (אאוטסורס)

בעל עסק, אתה הכי טוב במה שאתה הכי אוהב. את ניהול השיווק תשאיר למומחים לעשות בשבילך ותראה איך כמות הלקוחות וההכנסות יגדלו, גם  איכות החיים שלך .. הצלחה והנאה מובטחת.
מרגישים שהגיע הזמן לעשות סדר בשיווק? לבנות שיטה בטוחה ומדויקת שתביא לזרימת לקוחות והכנסות? להיות סוף סוף בשקט נפשי שכל נושא השיווק מטופל ואתם יכולים להתפנות לפיתוח העסק שתמיד רציתם. זה אפשרי! אנחנו מנהלים לכם ואיתכם את כל השיווק עם מקסימום תוצאות.
דברו איתנו ותראו כמה זה פשוט.

ממה מורכב ניהול השיווק אתכם ועבורכם?

ככל שהשוק נעשה יותר מורכב ותחרותי, עסקים  בכלל לרבות בתחום הרפואי, נדרשים למתג לשווק ולמכור את עצמם בצורה מקצועית ומדויקת יותר, תוך הצגת היתרונות והיכולות המקצועיות שלהם ביחס לאחרים.

לצורך כך נדרשות מיומנויות שיווק מתקדמות, ידע, ניסיון, משאבים, זמן, אחריות. אנו מציעים  לכם את הטוב שבשני העולמות: הידע, המומחיות והניסיון בכלי השיווק החדשניים בשילוב מעל 20  שנות ניסיון ומומחיות בניהול השיווק. כל אלו יאפשרו לנו לסייע לכם לנהל אתכם  השיווק  במגוון רחב של אפשרויות השיווק והפרסום. נשמח ללוות אתכם  ולבנות אתכם ועבורכם תכנית שיווק ואסטרטגיה שתתאים לצרכים שלכם ולהוציא לפועל ביעילות, לשם השגת המטרות ויעדי החברה.

המטרה לבנות אתכם עסק שהוא מותג משגשג ומצליח באמצעות תהליך מיתוג ובידול  במקביל להקמת תשתית שיווקית.

 התאמה למיתוג  – אסטרטגייה ותכנית עבודה בהתאמה למיתוג הקיים.

נתמקד בבניית אסטרטגיית מותג, האסטרטגיה תהווה קו רעיוני מנחה ומוביל לפעילות השיווקית  והתדמיתית לרבות הפקת מערך חומרי שיווק ופרסום למדיה הדיגיטלית פייסבוק / גוגל ניוזלטר וכו'.

תבנה בהתאמה תכנית עבודה הכוללת, תשתיות ופעולות שיווק שמומלץ לבצע. התכנית מתייחסת  להגדרה של מטרות שיווקיות נקודתיות לפרקי זמן מוגדרים לרבות השקה, קמפיינים וביצוע  שוטף של מערך השיווק, המיתוג והקידום.

 

התהליך השיווקי יתבצע ב- 4 שלבים:

תהליך מיתוג וכתיבה שיווקית

במקביל ללימוד ובחינת מצב קיים של ערכי המותג,

נתמקד בבניית אסטרטגיית מותג שתהווה קו רעיוני מנחה ומוביל לפעילות השיווקית  והתדמיתית.

יצירת שפה ממותגת ומבדלת המבוססת על האסטרטגיה השיווקית והעסקית המותאמת לפעילות המרכז.

התהליך יכלול גיבוש של שפה מתאימה לקהלי היעד השונים בכל החומרים הכתוב, לרבות הדגשת הבידול  והיתרונות היחסיים

  • התהליך יכלול גיבוש של שפה המתאימה לקהל היעד בהתאמה לדפי הנחיתה, לפייסבוק ולמסר הניתן במועדון הלקוחות, פרסומים שונים וכו
  • כתיבה שיווקית רגשית הנוגעת בצורכי  הלקוחות.

 

רוצים לשמוע יותר פרטים השאירו טלפון ושם ונשמח להתאים לכם תכנית התפורה בדיוק לצרכים ולתקציב שלכם.

קודםהדרכה מס’ 1 למיתוג ויצירת זהות עסקית

מהבלוג

סיפורה של רינת דיין

קרא/י עוד >

אולי אתם משעממים את הקהל שלכם למוות?

קרא/י עוד >

הדרכה מס’ 1 למיתוג ויצירת זהות עסקית

קרא/י עוד >

הדרכה מס’ 2: מי קהל היעד שלכם?

קרא/י עוד >

​ צור קשר

  • rinat@up-marketing.co.il
  • 972-50-6765677+
  • חנוך לוין 30, ראש העין
  • עקבו אחרינו

כתבו לנו

2017 Up-Marketing©
בניית אתר omega360
 
גלילה לראש העמוד