ניהול מכירות
אסטרטגיית שיווק מדוייקת מובילה לקבלת לידים טובים הבשלים לתהליך מכירה מדוייק
פה המקום להגיד שעמוד השדרה של כל עסק הוא המכירות!
התנאים ליצירת מכירה מורכבים ממספר גורמים שבראשם שינוי ה"מיינד סט" של בעל העסק.
המילים "אני לא אוהב מכירות" לא טוב במכירות" מהון בפחד שניתן לטפל ולמגר אותו.
מנסיוננו, הגדרת USP מדוייק המצביע על נקודות חוזק מדויקות,
וממנו הכנת תסריט חד ומדוייק יהיו המפתח הראשון להצלחה.
תהליך כתיבת תסריטים
כתיבת תסריטים מתוך לימוד ובחינת מצב קיים, בחינת קהלי יעד, בניית ערכי המותג.
נתמקד בבניית אסטרטגיית מותג שתהווה קו רעיוני מנחה ומוביל לפעילות המכירתית
והתדמיתית לרבות הפקת מערך תסריטים מפורט ומלא לכל קהלי היעד והתרחישים.
התהליך יכלול גיבוש של שפה מתאימה לקהלי היעד השונים .
- יודגשו נקודות החזקה לקהלי היעד.
- התהליך יכלול גיבוש של שפה המתאימה לקהל היעד בהתאמה.
- דגש על כתיבה שיווקית רגשית הנוגעת בצורך של הלקוחות.
הדרכות לצוותי CALL CENTER:
בהדרכות יושם דגש על:
קבלת כלים להתמודדות עם שיחות טלפוניות יוצאות/נכנסות,
ללקוחות פוטנציאלים וקיימים, ינתנו טכניקות לשימוש מיידי.
עבודה על מיקודי שליטה עצמית חיצונית ופנימית והשפעתם
על תהליך התקשורת עם הלקוח.
טכניקות ליצירת תהליכי הכרות, התחבבות ואמון ליצירת מכירה. KNOW LIKE TRUST
מילים מקדמות מול מילות חוסמות.
בניית חוסן רגשי "אני המנכ"ל של עצמי" ויישומו בטכניקת מכירה.
הבנת הלקוח ומניעיו לקניה, זיהוי התועלות הצרכים שיעזרו לו לרכוש.
בניית תסריטי שיחה הכוללת פתיח, וטכניקות כימיה טלפונית לסגירת מכירה.
סוגי מכירה ותסריטים
- חנות
- מעמד מכירה סדנא/סמינר
- דף מכירה
- סרטון מכירה
- שיחה טלפונית
- פגישת מכירה
- וובינר מכירה
- מכירה במייל
יש להתאים את סוג מעמד המכירה לרמת התימחור.